kello 6:44

Heräsin noin 15 minuuttia sitten. Oon todella väsynyt ja ei mikää paras fiilis herätessä... mutta eiköhän tää tästä :) Nyt seuraavaksi aattelin pestä naaman ja hampaat ja sitte vähän laitella kamoja kouluun ym.

   Arvatkaa mitä!!! Kävin tänä aamuna vaa'alla ja se näytti 48kg!!!! Kuinka ihanaa! Oon siis saanu nyt muutaman päivän aikana tiputettua 2kg!!! Mahtavaa! ♡

   Söin 100kc aamupalan... 10g pala ranskalaista jättipatonkia ja lasillinen laktoositonta kevytmaitojuomaa. Onneks meil on tänää liikuntaa niin palaa nekin pois.

20170421_064021.jpg

   Yöllä oli satanu lunta, vaikka tänään piti olla 7°C -_- Mutta tän päivän lenkkiä en kyllä jätä välistä! Ellei me juosta liikkatunnilla. Mutta nyt menen tekemään aamutoimet ja toivottavasti äiti vie mut kouluu.

 

kello 7:47

40 vatsarutistusta tehty. 100 ois tän päivän tavoite. Liikkatunnil tulee varmaan tehtyy, mutta jos ei tule nii sitte jää loput 60 tehtäväksi kotona. Nyt kuitenkin lähden kouluun etten myöhästy.

 

kello 12:11

Oon nyt koulussa. Koitan olla silleen ettei kukaan huomaa mitä teen. Näytön kirkkaus pienimmällä. Meillä oli 2 tuntia liikkaa. Oltiin eka 30 min tanssia, sitten 30 min säbää ja sitten vielä jotain 14min lihaskuntoo ja sitten venyttelyt. Ruokailussa söin kaksi rustiikkileipää ja niitten päällä oli margariinia. Sitte join lasillisen vettä. Niist tuli kaloreita n. 129... :(

   TUOLLA SATAA LUNTA!!! Tai no oikeastaan räntää (vielä pahempi). Taitaa jäädä tän päivän lenkki väliin ku ei oo kunnollisia ulkovaatteita, joten tänään on paljon paljon paljon lihaskuntoa. Enkä varmaa syö kotona, pitää keksii joku tekosyy. Oon kirjottanut niitä ylös, joten voin vaa ottas niitä sieltä.

 

kello 14:39

Suunnitelmat muuttu ja tulinkin nyt mummolaan yöksi. Join lasin vettä kun tulin tänne. Ulkona sataa vettä, katsoo nyt menenkö lenkille. Jos en mene niin ei tarvitse kyllä kauheasti enää mitää syyä. Treeniä pitää kyllä tänään vielä tehdä.

    Sain mummoltani ihanan villapaidan♡ Eipähän tule nyt koulussa kylmä :) Yleensä oon iha jäässä ja oon aina tosi kiitollinen jos istun patterin vieressä luokassa. Mutta nyt on ihan sama missä istun, tää on tosi lämmin!

 

kello 14:52

Nyt harmittaa mutta kun nuo on niin hyviä! Tiedän, mun pitäisi ajatella toisin ja mitä Ana haluaa... Söin siis kuusi tuollaista maissinaksua(?). Noissa on suolaa. Kaloreita ehkä jotain 20kc, en tiedä, apua :( Mitä mä nyt teen? Mitä jos noissa onkin paljon enemmän kaloreita?!!

20170421_145008-1.jpg

   Onko tää ihan kauheeta? Alotin kunnolla vasta tänään ja sorruin jo :( En kyllä syö tänään enään mitään!! Voi ei... mun vatsa alko murista. Ei ois pitäny syyä! Toivottavasti mummo ei kuule...

 

kello 16:49

Käytiin mummon kanssa 45min lenkillä. Ihan vaan käveltiin. Nyt tuolla paistaa taas aurinko... Käytiin kaupassa ja mummo osti mulle piparminttu ksylitolipurukumia. Otin nyt kun tultiin sisälle 2 purkkaa. En tiiä kuinka paljon yhessä purkassa on kaloreita, muttei varmaankaan paljoa. Join myös lasin vettä.

   Siinä kun oltiin kävelemässä kauppaan, mummo sanoi että voisi leipoa jotain mun synttäreiden kunniaksi. Mutta kun en mä halua mitään! En viitsi sanoa... Annan varmaan mummon leipoa, mutten syö kuin pikku palan ja oksennan senkin pois (mitä se nyt ikinä keksiikään leipoa).

   Mun pitäis varmaan juoda enemmän, mutta kun en liiku niin paljoa niin ei ole jano. Eiköhän se tästä, kyllä mä jo aika paljon enemmän oon juonut kuin ennen.

20170421_164816-1.jpg

 

kello 18:27

Söin nyt sitten kuitenkin vähän jauhelihakeittoa... 11 palaa perunaa, kaksi lusikallista jauhelihaa, 3 porkkanapalaa, 3 lanttupalaa ja 2 parsakaali palaa. Lisäksi 7 lusikallista lientä ja lasi vettä. Oon ehkä paskin Ana ikinä!

 

kello 19:42

Join lasin vettä, tein 40 vatsaa (tein myös 20 vatsaa ennen ruokaa) ja söin noin 30g mansikkajäätelöä. En enään tänään syö mitään kun kello on jo noin paljon, juon varmaan, en tiedä vielä. Huomiseen!

20170421_193631-1.jpg

 

paino aamulla: 48kg | päivän kalorit: 400-450kc | päivän kulutus: n.449kc | fiilis: yllättävän hyvä, hieman pettynyt itseeni